2012/02/19

12. fejezet 2/1


Itt a fele a fejinek.Holnap hozzom a másik felét.
Nem haragszom meg ha írtok pár szót kommiba! :D
Jó olvassást!
Puszi :
Lindus

Tony


(Bina szsz.)
-    Ki az-az Emily? – szegezte nekem az első kérdést.
-    Nem akadsz ki? Ígéred? – kérdeztem vissza. Bólintott én pedig folytattam. – Emily Theo barátnője.
-    Mióta? – pislogott  nagyoka t.  
-    Hát, lassan egy éve, de Emily csalja Theo-t.
-    És ha te ezt tudod, ő miért nem,
-    Mert vak. Nem akar hinni nekünk.
-    Kivel? – pattogtak tovább a kérdései.
-    Ki kivel? – értetlenkedtem. – Ja, valami Tony nevű pasival.
-    Mi van közted és Johnny között? – Kérdezte, kiváncsian.
-    Szeretem, de nem szerethetem. Legalábbis a verseny végéig. Szerinte, akkor tud szakítani Jenny-vel. Hoppá! – döbbentem meg. – Te...te...te! Cseles!
-    Jó, akkor összefoglalva. Theo-nak csaja van, de a lány csalja egy Tony nevű alakkal. Te szereted Johnny-t, de nem lehetsz vele. Tiszta. DE, Johnny miért nem szakít Jenny-vel? – ejtette ki a neveket.
-    Mert nincs kedvünk úgy kezdeni a kapcsolatunk, hogy Jenny haragszik ránk. Ez egy igen csak rossz körülmény nem gondolod?
-    De, de. így okés. DE, ha Emily nem szereti Theo-t miért van még vele?
-    Mert Emily egy ilyen csaj. New Yorki és minden fiút magának akar. Telhetetlen. – köptem szinte az utolsó szót.
-    Na, ebből nem fog aztán jól lakni, mert én visszajöttem és én vagyok a suli szerencsebogara.
-    Em, nem zavar, hogy az óta 7 év telt el?
-    Nem, egy szerencsecsillagnak nem árt meg ennyi idő sem. – csillogott a szeme,amit észre is vettem és lepacsiztunk


~2 héttel késsőbb~
Éppen haza felé tartunk Emmel  az erdőből.Mikor kicsik voltunk nagyon szeretünk ott játszani.Most pedig csak sétálni szoktunk ott a kuckónál.
-Bina!Bina!Várj!-kiálltott valaki mögülem.
-Te meg ki vagy?-kérdezte Em nem túl kedvesen.
-Óóóó,hello!Emma ő itt Tony.Tony ő itt Emma.-csak legyen vele udvarias.Légyszi!!!Bár ha jobban bele gondolok nincs olyan nagy mákom..
-Örülök a találkozásnak!-mondta Tony.
-Én is!-ez a mosoly nem sikerült túl  jól Emnek és ezt ő is láthatta az arcomon.
-Figyelj,Bi! Nem lenne kedved eljönni velem faggyizni??-kérdezte félősen???Mint ha félne a választól.
-Hát..úgy volt ,hogy ma P.E. és én együtt leszünk csak mi ketten de szívesen megyek ha ő is jön.Em van kedved fagyizni??-kérdeztem.Kérlek mondj igent.
-Ha nem zavarok akkor igen.-mondta aranyosan.
-Nem zavarsz gyere nyugodtan.-mosolygott rá Tony.De utána már inkább csak engem tüntetett ki figyelmével.
A fagyizó felé Tonyval össze ismerkedtünk.Nagyon kedves srác.Emmával is elég jól kijöttek.Már az út felétől a keze a derekam ölelte.Nem zavart engem csak akkor mikor beléptünk a fagyizóba és megláttam Johnnyt.Ahogy láttam neki se nagyon tetszett.De nekem se az,hogy Jenny az ölébe ül.Amikor Emre néztem szikráztak a szemei miközben éppen Theot és Emilyt látta csókolozni.A pulthoz sétáltunk és kikértük a fagyinkat.Ezek után nevetve leültünk egy asztalhoz, de nem maradtunk ott sokáig ugyanis  Jenny meg kért minket ,hogy üljünk hozzájuk.Mi persze szépen mosolyogva elfogadtuk a meghívást.De már előre félek attól,hogy mi lesz itt még...
Emma pedig „valahogy” Theo mellé került.
-Ezért még számolunk!-tátogta hangtalanulo nekem.Ezen  én csak jót mosolyogtam.Még, ,hogy számolunk??Jó vicc.Én Tony mellé ültem mert Emma szerette volna ha ebben a sorrendben üljünk:Emily,Theo,Emma,Tony,Én,Johnny,Jenny.A kis boszi!Édes lesz a bósszú!Emily és Jenny éppen a vásárlást tervezgették míg mi Emmel a fiúkkal beszélgettünk.
-Bina,Emma, van most barátotok?-tette föl ezt az igen kínos kérdést.
-Hát,tudod az én kapcsolatom elég bonyolult.-mondtam csöndesen.Megcsíptem Em karját ,hogy válaszoljon minnél gyorsabban.
-Áú…öö…Nekem pedig tetszik egy srác de neki van barátnője.-miközben mondta végig Theot nézte.
-Mi az ,hogy bonyolult??-most komolyan mért büntet az ég?
-Tudod a srác megígérte,hogy szakít a lánnyal csak várja a megfelelő pillanatot.-mondtam elgondolkodva.
-A srác nem fél,hogy el veszít téged???-kérdezte teljesen komoly arccal.Ilyen komolynak  se láttam még.
-Nem tudom.Szerintetek fél?-tettem fel a kérdést ami engem is érdekelt.
-Szerintem,igen.Mert nálad jobbat úgyse találna.-jellentette ki Tony.-Te mit gondolsz Johnny?-jobbtól nem is kérdezhette volna.
-Szerintem nagyon fél attól ,hogy mire ő szakít a barátnőjével te már valaki mással leszel,mert a srác túl sokáig várt.-fejezte be.-Meddig tudnál várni rá???
-Már nem túl sokáig,-mondtam csöndesen vissza fojtva könnyeimet.

2 megjegyzés:

  1. szia gratulálok bocsi hogy most írok de nem jelezte a blogger a frisst én nem várnék tovább johnnyra
    puszy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én nem haragszom csak elég rosszul esik mikor te órákon keresztül írod a történetet és nem kapsz rá egy kommentet sem.Nekem általában írnak, de Dórinak nem és ez nekem rosszul esik mert ő nagyon szereti írni nektek.
      puszi

      Törlés