2012/02/21

12.fejezet 2/2

Tudom nagyon kevés,de most ennyi telik tőlem.
Beteg lettem úgyhogy csak ennyit írtam de szerintem ez is elég. :)
Az első feléhez nem kaptam kommit.Ehhez ha kapnék jól esne!
Jó olvassást
Puszi:
Lindus


(Bina sz.sz.)


Ezek után inkább csak Emma beszélt, én a  gondolataimba merülve bambultam.Még 1 órán keresztül beszélgettünk,amibe már én is beszálltam és Johnny is.
-Ne haragudjatok, de nem érzem valami jól. Én most inkább haza mennék.-jelentettem ki.Bár kicsit füentettem.Egyátalán nem akarok haza menni inkább a partra mennék.Régen az volt a kedvenc helyünk  Johnnyval.Bár minden olyan egyszerű lenne mint rég.
-Haza kisérjelek?-kérdezte kánonba Em és Tony.
-Ööö..most inkább egyedül mennék.Gondolkodnom kell.-mosolyogtam rájuk biztatólag.
-Rendben, ahogy szeretnéd.-sóhajtott nagyott Em és megölelt.-Vigyázz magadra,kérlek!-súgta a fülembe.
-Ígérem.-ezen csak mosolyogni tudttam.
-Mi is megyünk!-jelentette be Johnny.És mindenkitől egyesével  elköszönt.Legvégére hagyott engem de mi akkor már ki léptünk az üzletből míg Jenny még beszélt Emilyvel.
-Ha délután meg szeretnélek találni merre keresselek?-kérdezte aranyossan.Mire boldogan válaszoltam is:
-Halgass a szívedre!Ha ő is azt akarja ,hogy megtalálj meg is fogsz.-egy puszi után már indultam is a  partra.Még jó ,hogy van rajtam fürdő ruha.Már órák óta ott lehettem, mikor valaki hátulról át karolt.
-A szívem azt súgta,hogy itt vagy és nem tévedett.-suttogta a fülembe Johnny.
-Hol hagytad a barátnőd?-kérdeztem csípősen.
-Hát itt van velem.

2 megjegyzés:

  1. szia gratulálok remélem johnny szakít jennyvel és nem kínozza tovább binat
    puszy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia szeretnélek meghívni titeket a blogomon lévő versenyre . Komiba nálam válaszoljatok pls .puszi Loryka

      Törlés